Savat

Savat

Mahsulotlarni va toʻlovlarni qaytarish siyosati

ZoodMall mijozlarga eng yaxshi xarid muhitini yaratishga harakat qiladi.

Olgan mahsulotlaringiz taʼriflanganday boʻlmasa, nuqsonli yoki zarar koʻrgan boʻlsa, ularni yetkazib berilgan kundan boshlab 10 kun ichida qaytarib berishingiz mumkin. Ammo, fikringiz o’zgarib, buyurtmani qabul qilishingizdan avval, bekor qilish niyatingiz paydo bo’lsa, buni faqatgina buyurtma joylangan vaqtdan boshlab, 8 soat ichida amalga oshirishingiz mumkin.
Mahsulot(lar) zarar koʻrgan (singan, yaroqsiz holda kelgan) boʻlsa, ilovaning ichida bekor qilish uchun arizangizni qoldirishingiz mumkin.

Buning uchun quyidagi shartlarni bajarishingiz kerak: "Buyurtmalar" bo'limiga kirib mahsulot ustiga bosing. Agar sizda "Buyurtmangizni oldingizmi" degan savol chiqgan bo'lsa, olganligingizni tasdiqlang, so'ng mahsulotga baho berib izoh qoldiring. So'ng "Bekor qilish uchun ariza" tugmasini bosing, sababini ko'rsating va 30mb dan oshmagan foto-video dalillarni yuklang.
Ushbu amallarni bajarganingizdan so'ng, murojatingiz 2-3 ish kunda ko'rib chiqiladi va 3-7 ish kun ichida to’lovingiz (agar to’lovingiz amalga oshirilgan bo’lsa) qaytariladi.

Agar bekor qilish uchun arizani mustaqil ravishda qoldirishda qiyinchiliklar paydo bo’lsa, u holatda biz bilan +998 71 207 00-75 telefon raqami yoki ilovadagi jonli muloqot orqali ham bogʻlanishingiz mumkin. Qo’llab- quvvatlash markazimizning ish vaqti-har kuni, soat 9.00 dan-kechki soat 21.00 gacha.
Bekor qilish uchun arizangiz tasdiqlangandan keyin, zarar ko’rgan mahsulotni qaytarishingiz lozim:

  • Qaytarilayotgan mahsulot yangi holatda boʻlib va asl oʻramida barcha aksessuarlari (jumladan, yoʻriqnomalar, kafolat kartalari, haqiqiylik sertifikati) va bepul sovgʻalari bilan qaytarilishi lozim.
  • Qaytarilayotgan mahsulot ishlatilmagan, oʻrnatilmagan yoki unga maʼlumotlar yozilmagan boʻlishi kerak.
  • Qaytarishni rasmiylashtirish uchun toʻplamdagi barcha mahsulotlar toʻliq qaytarilishi lozim.
  • Toʻplamdagi biror mahsulot (masalan qadoqlangan idishdagi mahsulotlar) ochilmagan boʻlishi lozim, yoʻqsa mahsulot qaytarib olinmaydi.

Shuni qayd etish lozimki, ayrim mahsulotlar gigiyenik (masalan ichki kiyimlar) sabablar tufayli qaytarib olinmaydi. Shuningdek, tez buzuluvchan yoki beparvolik natijasida zarar yetkazilgan buyumlar uchun kompensatsiya yoki bekor qilish murojaatlar rad etiladi.